slide show

Ny Blogg :)

Hej igen!

Just nu sitter jag på golvet och skriver.. ;)) Har lånat pappas data lite. hehe

Idag hade vi typ ingen fysik, vi fick ut o gå ist. Det var ju så fint väder!^^
Iaf, en kompis var här idag, som jag skrev innan skulle vi kolla klart på Twilight New Moon, men det hann vi nt idag hlr!
Haha, men vi ska kanske va imon igen.. Skojigt! :)

Från det ena till nåt annat, jag tänkte att Findus skulle få en Helt Egen Blogg! :D
Så jag kommer att skaffa det åt honom! Berättar mer sen.

Imon äre fredag igen, såå skönt! Vi går ju bara till 11:55! På idrotten ska vi ut o springa! Kul!

Har faktiskt inte så mkt mer o säga, så ni får berätta för mig om eran dag istället!

/Ha n bra dag!

F i n d u s  B l o g g :

Hej!

Det var ett tag sen jag skrev här nu.. Men nu är jag tbx!
Och vet ni, jag ska få en HELT egen BLOGG!!! :oDDD Vi får väl se om jag klarar av det...
...Men det tror jag nog! ;)

Idag har jag mest varit ute och njutit av det fina vädret! Det är så skönt i solen!

Kram /Findus

Ps. Äntligen är de fina små vårblommorna här! :D

     
           Tussilago                                      Vitsippa

Kommentarer
Postat av: bordercolliekim

så kul att han/du får en egen blogg! ;D

<33

kram

2010-04-16 @ 06:20:27
URL: http://bordercolliekim.blogg.se/
Postat av: M u s i i k e n ♥

Har du tagit dem bilderna? :)

Jätte fina (yy,

<3

2010-04-16 @ 13:06:22
URL: http://musiiken.webblogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback