slide show

♦ M i n T i s d a g ♦

Halloj!

Min Tisdag har varit bra, men jag har nt gjort särskilt mkt...
Jag har ätit ganska mkt godis, mums! Haha ;)

Sen har jag suttit vid datan, varit ute m.m. Benjamin fick vara ute extra länge idag! :D
Findus har jag inte sett till så mkt idag, han och Fia har nog busat i skogen.
Men han mår bra iaf, :)

Jag har två frågor:

1. Tycker ni om godis lika mkt som jag gör?? :P
2. Vilket är erat favorit-godis?

Hehe, kul o veta.

Ha en bra Tisdag Kväll (Det känns inte som kväll för det är såå ljust ute!)

/Kramar från Julia och Findan♥




Hahahahahaha, Kolla Findus öron! :')♥

Kommentarer
Postat av: bordercolliekim

aaw,så söt han är! <3

ja riktigt mkt, nästan allt godis men chocklad gillar jag nog mest! :D

2010-04-07 @ 08:34:16
URL: http://bordercolliekim.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback