slide show

I D A G Ä R D E T S Ö N D A G ! :D

Heej!^^

Vad SKÖNT! Idag är det söndag! Och ingen skola imon! :D

Just nu sitter jag i sängen och skriver, är hos en av mina kompisar! :) Vi är tre stycken som är här.
Igår var vi på en Pizzeria, där vi ska praoa, och fixade ngn lapp som han på pizzerian skulle skriva på... Men såklart så GLÖMDE klanten här (Jag ;)) sin lapp i skåpet i skolan! Så jag och en kompis fick ha samma lapp!

Men iaf, efter vi varit där, så köpte vi en STOR påse godis.. :P Sen åkte jag och den ena kompisen hem till mig, packade mina grejer, sen cycklade vi därifrån hem till henne. (Till kompisen som följde med mig hem) Packade hennes grejer, och sen cycklade vi hem till den trejde kompisen! :D Vi skjutsade varandra hela vägen så det tog TID...

Väl hemma hos tredje kompisen, så körde vi Cross! :D Kul kanske, men inte om man inte kan köra. Jag skulle så klart testa, och då körde jag in i ett stengärd (stavning?)! Hahaha, så nu har jag en bula i pannan. :( Men jag hade faktiskt hjälm!!!

Sen när jag kommer hem ska jag väl ta ut Benjamin en stund. Men nu är alla hungriga utom jag, så vi måste väl gå och äta frukost nu.

Ni får ha en bra Söndag!

/Kraam Juuliaaa♥


Kommentarer
Postat av: M u s i i k e n ♥

Gick det bra att cykla hem? ;)♥

Kraam! ^^

2010-04-04 @ 21:13:25
URL: http://musiiken.webblogg.se/
Postat av: M u s i i k e n ♥

hihihi okej! :D<33

2010-04-04 @ 22:07:31
URL: http://musiiken.webblogg.se/
Postat av: M u s i i k e n ♥

hur kunde du cyklade fel? :O

<333

Hehe okej! :D<33

2010-04-04 @ 22:11:40
URL: http://musiiken.webblogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback