slide show

G I M P

Hej Hopp! :D

Jag cyklade hem från min kompis idag... Det regnade, elr duggade kanske man ska säga? Det var iaf KALLT! Och så Cyklade jag fel oxå! Typiskt mig! Jag skulle såklart ta en genväg hem som jag inte kände till så bra! Men det blev bara en "senväg"... :( Hahaha!
Mina fötter och händer var verkligen Isbitar när jag kom hem!

Sen blev det en snabbis ut till Benjamin, han fick inte komma ut idag för att det regnade så mkt, och sen tog jag en Varm dusch.
Sen satte jag mig vid GIMP, och fixade lite med en bild. Den blev ganska söt tyckte jag! :)

Ni får hade bra!
/Kram Julia♥

Här kommer bilden:





F I N D U S  B L O G G :

Heej! :oD

Idag har jag inte gjort så mycket, mest legat och sovit. Det regnade ju nästan hela dagen! :o(
Nu tycker jag att det är dags för Våren att komma!

Har inte så mycket mer och säga nu, Vi hörs!

/Kram Findan♥


Kommentarer
Postat av: M u s i i k e n ♥

sv; Aaw! Dig också! ♥



-------



Va fin den blev! ^^

<3

2010-04-05 @ 10:27:51
URL: http://musiiken.webblogg.se/
Postat av: M u s i i k e n ♥

Haha okej :)

Hon tackar nog! :D♥

Kram!

2010-04-05 @ 10:32:57
URL: http://musiiken.webblogg.se/
Postat av: bordercolliekim

fin den blev! :D aaw, hoppas att du vet vägen nu, till en annan gång du ska ta en "genväg" ;P<3



_______________________________________________



aaw, men det kan väl också va kul ibland att ha en slappdag?! ;D<3

2010-04-05 @ 16:48:01
URL: http://bordercolliekim.blogg.se/

Läs innan du kommenterar!
Jag vill inte se:
● Reklam för din blogg, ex. "tävla om att bli veckans blogg..."
● Elaka kommentarer. Har du inget snällt att skriva - skriv inget alls!
● Folk som tar mina bilder. Copyright på alla bilder i bloggen!
Övrigt:
● Jag gör gratis designer - Läs mer i kategorin "Beställ en design"
● Kontakta mig? Gör det på mejl: [email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Tittar du ofta in?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback